Saturday, March 22, 2008

TEAM HEWAN part II

hey hey....
ni mau sambung lagi ni..
mau berkongsi pic je.. korang tgk je la pic ni da bleh bygkan
betapa susahnya bekerja sebagai penternak!!!
ak mmg respek pada mereka yg kat mai farm ni.
sgt kuat tenaga mereka! ak yg muda ni pon xsekuat mereka!!
plg best dpt naiksatu kenderaan bergerak ni
( ak xtau nk panggil apa, jentera ke, jentolak ke)
mmg best la..kitorg naik tu utk bawak mesin yg dirumput utk dibagi pada kambing.
ak yg xberapa nk brani ni pon wat2 cbuk mau ikot..
kunon2 dgn niat ak nk memberanikan diri la mendekati ciptaan ALLAH ni.
tp ak tetap xbleh utk menyesuaikan diri dgn ciptaan itu!!!
ak takot sgt2..sehingga terkeluar air mata ak ni..hahahahah
ak terkejut dan mengigil ketakutan!!
sgtla memalukan diri ini..tp lepas tu ak tersedo!
ehh.eeh..pesal pe ak nangis??
hahahahhhahaha..ak gelak dgn kuat lepas tuh!
ak rasa ilang macho plak bila ak nangis di kandang kambing!
hahahahahah..kawan ak yg mmg tgh amik peluang nk gelak tu,
apa lagi...kahkahkahkahakahakahakaha.. ak merelakan diri ini digelakkan!!


bodyguard, sara, abid,jiha



sengal!!



KAMI


oleh sbb kirotg ni sgt cekap suda.
maka kerja2 bg mkn kambing ni sgt cepat diselesaikan.
mas indon tu bawak kitorg pusing2 farm ni. best giler!
even tym tu badan da gatal2 dgn rumput2 tuh!
tp pedulikan kegatalan itu!! yg penting beshhhh!!!
kitaorg dapat minum air kelapa utk kali kedua!!
baik sungguh mas itu!!!


bodyguard petik kelapa



kami berposing dalam kepenatan

cukuplah ak share pasal kambing ni.
lepas kambing kitorg melawat lembu plak.
blajo wat baja kompos! mmg la apa yg diperkatakan bahawa
bidang pertanian ni bleh wat untung beso.
bayangkan la dgn modal 600 utk wat baja ni,
bleh untung almost 3k.
hohohoh..kaya kan?
blink..blink mata ak dgr die pnya untung!
tp utk buat baja kompos ni.pastikan idung anda sgt kebal dgn bau najis lembu2 itu.
ak pun berapa kali mau muntah.tp tahan...maintain busuk! hahahahah
pic xbyk dpt disnap tym tuh. sbb ak xder mood nk amik.
busuk sgt2...xtahan down!!1 bayangkan la dikelilingi najis lembu itu..huh~


around kol 5 kirog balik la.balik dgn bau yg masih busuk!!
huhuh..even da mandi pun tp bau tu ak rasa keliling lubang idung beso ak ni masih
diselaputi bau2 itu.sgt memeritkan!!hohohohohoh...
apapun..dis is my best xperien at farm!!!1
maybe.. may be la kan...ak akan dtg lagi nnti..may be :)
hihihihihihihihhhih

1 comment:

P_ZaN said...

( ak xtau nk panggil apa, jentera ke, jentolak ke)
mmg best la..kitorg naik tu utk bawak mesin yg dirumput utk dibagi pada kambing.????????????

...jentolak tu yg bekhoe tu la ...ape daaa..bukan mesin yg dirumput..tp rumput yg dimesin..bahasa melayu dpt brape ne??...hahaha