Monday, January 5, 2009

FINAL Destination.

wah!
title bukan main lagi...
bukan apa...
saje je utk memberi semangat baru
makluma la...
ni sem last ak kat UPSI
lepas ni practikum yg tak tau kat mana diorg nk cmpak kat ak.
hopenye..xla jauh sgt..


kelmarin.. ak reg kolej!
ak gerak dr uma ak pgi la jugak
dlm kol 1030 gitu..
hujan renyai2 sepanjang jln..
wiper ak penat la bergerak ke kiri ke kanan sepanjang 2jam stgh perjalanan.hihih
sekali ak smpi kol 1 tghari..
aduyaii.... lunch tyme maaa... terpaksa .
maka terpaksa la ak keliling kolej indah ku ini.
mana la tau.. kot2 ada jucso ke kan..
hahahah....

smbil2 ak tggu kol 2 tu ak saje la tgk kat senarai nama pel
ak budget ak dok bilik lama la.. lgpun brg2 ak sume tggal kat bilik lama.
sekali korg tau apa jadik??

huh!! membengkak kan ati ak je
ak kena pindah bilik dowh!
hoh! 2 tiga kali ak tgh.
kot2 ak salah tgk!!
ak tgh matrik betol, ejaan nama ak betol..
wawawawa.... sedey siot!
sedey memikirkan ak terpaksa angkut bawak brg2 turun.
tp ak syukur, still blok yg sama.
kalo di cmpaknyer ak blok lagi satu.
lagi ak mengamuk gamaknye..
last2 bila da masuk bilik baru
ak satu rumah dgn abid!!
my classmate.
abid yg bitara itu.
lepas ni buleh la ak sedut ilmu bnyak2 dr die..
hihihi..buleh kan abidah :)


well...pg tdi ak da mula kelas.
mcm bersemangat je rase.
ak xsabo nk abeskan degree ni.
so far jadual ak sem ni ak ok la dr sem2 lepas..

apa2 pun korg doakan yg terbaik untuk ak ekk
ya ALLAH kau bukakan la hatiku dlm menuntut ilmu,
permudahkanlah kefahamanku, redhailah perjuangan ku ini.
amin..