Wednesday, May 14, 2008

McD lagi...

wah..!!
tak hengat berat badan yg da mcm tong drum ni..
hohoh..sekadar utk memenuhi impian adik kembo ku..
since ak baru balik diorg ni hegeh2 la soh ak dtg pi melawat diorg kat hostel..
rindu kat ak ak katanya...ak pon layan kan je la..
sbb ak pon dok uma melepak dan bersantai je..

weekend aritu aku pi la sek adik ku bersama ayah tersayang.
memula nk gi dgn mama sekali.
tp mama last minit sakit pale plak.xlarat nk bgn
so, ak pon dgn ayah je la pegi.adik ak yg laki teman mama kat uma.

diorg ni dah order siap2 kat ak.
kakak, nnti dtg bawak mcd ek.
wah!! bukan main lagi.
kata mereka beli sumer yg mereka suke..
ak pon apa lagi.ak beli la bagai2..bg kenyang perot mereka dan juga ak:)
ayam goreng, bubur, mc deluxe, foldober, nugget, ntah apa lagi.
ak pon x hengat da...hihihihih...
mggu depan mereka balik..n kami da merancang sesutu yg besh!!
xsabo tggu sweet princess tu balik :)

sblom balik ak sempat la soh ayah ak shot satu pic ak bersama mereka..




2 comments:

Hannan said...

waa.. kembar ek?
that's cute!

Lily.Lulu. said...

mekdi lagi . sedap laa ..
rindu nak makan mekdi
uhuuuu ~
:D