Saturday, May 10, 2008

MCd @ KLcc

Sangat gumbira la kan bila xam da berakhir..
lalalalala..boleh la beronggeng2 dan berfoya2
hahahahaha...

ak pon da lama sgt xspentym dgn MY BODYGUARD
bila tym xam lagi la susa nak berkaseh sayang..
fokus kepada exam lebey utama.
nnti dapat result terok
jenuh plak nak mjawab dgn mak pak masing2
hihihi...

gara2 terbaca blog lily yg cumeel tu
pasal entry MCd, hoho...perot lapo sekali ketika itu.
tahan saja nafsu makan ni..
bila abes exam je..
ak dgn rakusnya mengajak MY BODYGUARD ke MCd
mana2 mcD pon boleh....
jnji dapat mkn....hohohohoho...


tym tu sgt2 lapar.lepas exam kan.
otak penat berpikir
apakah jawapan yg sepatutnya utk dihentam ni..hahahah


Kami order ini :)


Big Mac MY BODYGUARD



ciken foldover aku..hihih


BIG MOUTH for BIG MAC..


ak kelaparan yg teramat


selepas perot da kekenyangan..
kami pun bergedik santai la kejap
sementara lemak2 ni turun ke bahagian2 tertentu
supaya mudah la kami nk berjalan2 di kLcc itu.hihihih


ak akan rindu MY BODYGUARD lepas ni.
sbb ak kena pulang ke hometown ku..
wawawawa..pasti rindu kesengalan dan kesewalan die..



ntah apa motif tgn die ak pun tak tau..LAYANnnnnn