Monday, July 21, 2008

Satey


mkn sampai lebam.Lately ak minat gile mkn satey. Kalo dgr satey mcm teruja je tekak ak.Pastu tym ak melepak kat uma My Bodyguard last weekend, die ckp mau blanja family die mkn satey! wah.. memang menggeletek anak tekak ak membayangkan kenikmatan satay2 itu masuk tekak dan memenuhi ruang perut ku ini. hehehehehhee... dr uma My Bodyguard ke Satey Kajang ni dekat je. Kitorg gerak lepas mgrib, org sentiasa la ramai kat sana kan.. tempat fofular gitew .. seronottt atyku dapat joint family My Bodyguard ni. sbb family die sgt2 hapy n sgt2 sporting. senang citer ak sgt selesa di smping family die. mereka pon menerima ak seadanya. alhamdulillah..... ak bersyukur kerana ak sebahagian dari fmily die.

so kat sini ak tepekkan la beberapa keping pic ak kat satey kajang sana. kamera ka terlupa mau bawak aritu. so jz guna hp sony My Bodyguard je. tengok pic suda la ekk..

utk mereka yg sdg pose

ibu n adik My Bodyguard


mr_msg

sara n syasya

ayah My Bodyguard. sengalkan die?


hahahahahha.. ak tersengeh2 melihat pic sengal pakcik ni. hohoho.. die nmpak ak nk snap pic die tgh mkn buleh die buat muka mcm tu. mmg ak pecah gelak tgk pic ni. pakcik..pakcik~






4 comments:

f a r e E z a N said...

eerkk sdp!!!

Lily.Lulu. said...

alahai ..sedapnyaaa sate kajang .. kerinduan nak makan ...

:D

aNgRiAni said...

memang sengal
lawak tul muka dia sarra
hahahahahhaa

nasazfrog... said...

wahhh satey sodapnyer,,, satey kajang bestkan... :)