Friday, April 17, 2009

Aku kah???

Ak ngantok gile ptg ni.
nk wat tesis yg terbekalai ni pon ak xder mood!
cuaca sgt panas di Tanjong Malim!
sgt tidak selesa..

ak pon mengemas la CD case ak yg dah lama ak x diupdate tuh.
sekali ak terjmpa satu cd yg tajuknye "CD PUO"
waw! i love PUO forever!!..
gairahnye lain mcm je ak rase nk xplore CD tuh.
ada la folder pic. apa lagi..??
korg nk tgk?

harus korg tergelak terkekeh2 tergolek dog.
melihat ak dulu dan kini!
bagai langit dan bumi!

harus korg pikir ak edob potosop!
tidak sama sekali. ak sgt tidak pandai guna edop potosop itu!


MEH2..TGK NI...!!!







ak kah si berbaju merah??


ak la yg baju merah tu. ala ala terkurus tuh..pic ni tym celebrate bedday ak kat uma sewa tym blajo kat PUO dulu. ak dok belanja kengkawan sempena bedday n final sem ak kat PUO dulu. tgk muka pon ala-ala xbrapa nk cukup umo je kan? hahahaha.. ak sendiri kejung perot tgk rupa ak ni..mampukah ak sekurus itu semula? bak kata nabil ... "LU PIKIR LA SDN"..


sarra kah??


hahahahahahha...ni lagi kelako kan? aduyai.. muka xbleh blah. sgt skema pnya budak! ni ak tak ingt thn bila. yg pasti around 2002-2005 la.. ak kat genting tym ni. bersama family. sweater putih yg santeek itu sudah dirembat oleh adik ak..


sara wit ima( dearest fren)


waw! yg ni lagi mabeles.. pic ni tym ak sem 5 kat PUO. ujung thn 2004. almost 5 years! siap berkaca mata tebal dulu. ak ni keturunan memakai spek.bukan sbb ak ni kuat baca buku! maaf ye.. saya bukan ulat buku..ak dgn ima. my dearest fren! baju kebaya itu, sah2 sudah tak boleh pakai. ak ada cuba.. tp ak rase sarung nangka lagi longgar bila ak pakai baju tuh.. sedey betol. ak tempah baju tuh, semata2 utk dinner IT tu. mau mama ak xbising. buat kunon2 abes fesyen la tu, skali da gemok mcm skrg, mana la nak muat da! ( lihat la pergelangan saya.. sgt kecil dr skrg!!)





mau lagi ker???



sudah2 la tuh ekk..

ak ni dok berangan tak sudah bila mau kurus!
tp menu makanan ak xpenah surut. mulut ni ada saje yg teringin nk mkn!

maka...

terimala seadanya bila ak berkeadaan begini sekarang!!!

lemak2 memenuhi setiap rongga badan ku...



jiha, abid, sarra



c u when i c u...adios! amigos!

3 comments:

Lily.Lulu said...

x gemok mana laa sarra
masih maintain comel
:)

I'm LeGend said...

Lily,
kegemokan sgt da ni..
lily jerk diet yg menjadi

FareeZan said...

kita serupa :P